دستگاه شیرینگ پک که به آن دستگاه شرینک پک نیز می گویند مناسب برای بسته بندی انواع جعبه و کارتن (شیرینی، شکلات، چای، لوازم آرایشی، دارو و ...)، کتاب و مجله، بسته بندی ظروف یکبار مصرف، مواد غذایی، قطعات خودرو، محصولات صنعتی و ...

 

کاتالوگ

 

دستگاه شیرینگ پک. این دستگاه برای مصارف حفاظتی و بهداشتی، سهولت حمل و نقل برای سازندگان، افزایش نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر محصولات برای مصارف داخلی جهت عرضه به فروشگاه ها، محصولات را به صورت تک یا چندتایی با استفاده از نایلون شیرینگ بسته بندی می کند. یا صادرات محصولات بسته بندی. این دستگاه معمولاً در انتهای خط تولید و بسته بندی محصولات برای بسته بندی بسته های پر از مواد مورد نظر جهت زیبایی و حفاظت هر چه بیشتر محصولات و آماده سازی آنها برای ورود به بازار مصرف با روکش نایلونی استفاده می شود. طول می کشد.

 

با این دستگاه می توانید جلوه زیباتری از محصولات را به مشتریان خود ارائه دهید. برای داشتن تبلیغات ارزان با نایلون های چاپی خود نیز می توانید از این دستگاه استفاده کنید. جالب است بدانید که بسیاری از شرکت ها به ویژه شرکت های صنعتی از جمله هایپر صنعت فامکو نیز از نایلون های چاپی برای ارسال محصولات خود به مشتریان خود برای ظاهری زیباتر و از تبلیغات شرکتی برای تبلیغات بی صدا استفاده کرده اند. این روش یکی از ارزان ترین روش ها برای تبلیغ محصول شماست که به طور کلی منجر به دیده شدن بیشتر و بهتر محصولات شما، شکل گیری تصویر ذهنی مثبتی از برند شما در ذهن مخاطبان و در نهایت افزایش فروش محصول شما می شود. . شما می توانید با هزینه بسیار کم نسبت به سایر روش های بسته بندی از این دستگاه استفاده کنید و ظاهر محصول خود را بهبود بخشید و فروش خود را بهبود بخشید. ویژگی نایلون شرینک این است که این نوع نایلون در هنگام گرم شدن به راحتی توسط محصول بسته بندی شده جذب می شود. موارد استفاده این دستگاه می تواند در تمامی صنایع اعم از مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی و ... باشد

 

روش کار شرینک پک

نایلون شرینک مورد استفاده در این دستگاه از پلی اتیلن سبک با ترکیب چند ماده دیگر از پلی اتیلن ساخته شده است. گروه ویژگی بسیار مهم کویل نایلونی این است که این نوع نایلون به راحتی توسط گرمای محصول جذب می شود، هوای داخل تونل حرارتی دستگاه از ایجاد حباب و برآمدگی در کویل نایلونی جلوگیری می کند. عملکرد کلی این دستگاه در تمام نمونه های آن بدین صورت است که ابتدا نایلون شرینک یا توسط چرخ خیاطی جداگانه یا توسط خود چرخ خیاطی دور محصول دوخته می شود. سپس محصول توسط تسمه نقاله دستگاه وارد تونل حرارتی پک شرینک شده و نایلون محصول را جذب کرده و آن را بسته بندی می کند.

 

انواع رول دستگاه شرینک پک

  1. ، رول ساده یا روده ای

  2. ، رول ساید باز شیرینگ پک کابینی

  3. ، رول تک لایه  دستگاه شرینک پک تونلی

  4. ، انواع دستگاه شرینک

  5. ، انواع دستگاه شرینک پک یافت می شود. در نمونه های زیر ارائه می شوند:

 

  1. دستگاه شرینک پک رومیزی: مناسب برای بسته بندی محصولات کوچک، دستگاه بسته بندی

  2. کابینت یا جعبه ای شرینک پک: مناسب برای بسته بندی محصولات کوچک،

  3. دستگاه بسته بندی تونلی: مناسب برای بسته بندی محصولات بزرگ و کوچک،

  4. دوخت دستی نیمه اتوماتیک دستگاه شرینک پک: مناسب برای بسته بندی محصولات کوچک و متوسط،

  5. دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک (دوخت با تونل حرارتی): مناسب برای بسته بندی محصولات بزرگ و کوچک.

  6. دستگاه لیبل شرینک: مناسب برای کوچک کردن لیبل روی بطری به وسیله تونل حرارتی

  7. رومیزی

  8. دستی

 

رومیزی دستگاه شرینک پک دستی رومیزی توسط سشوار صنعتی کار می کند. بدین صورت که ابتدا کلاف نایلونی دور محصولات را با چرخ خیاطی میدوزیم سپس نایلون را به صورت دستی با سشوار صنعتی حرارت داده و محصول را جذب می کنیم و محصول به صورت رول یا چندتایی می شود. دستگاه شرینک پک دستی رومیزی برای بسته بندی محصولات کوچک و تولیدات محدود مناسب است.

 

  • کوچک

  • کابینت یا باکس شرینک پک کابینت یا باکس

 

استفاده می شود و نیازی به چرخ خیاطی جداگانه ندارد. رول نایلونی مورد نیاز پک کابین از PVC، PO، PP و ... ساخته شده است. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که محصول را داخل نایلون شرینک قرار داده و داخل دستگاه شرینک پک کابین قرار می دهیم، دستگاه دوخت و جمع می کند. همزمان نایلون

 

  • بسته بندی

  • بزرگ

 

و کوچک عملکرد دستگاه به این صورت است که محصول با سیم پیچ نایلونی که به دور محصول پیچیده شده وارد تونل حرارتی می شود، سپس کویل نایلونی به محصول می چسبد و محصول را بسته بندی می کند.

 

رول شرینک مورد نیاز یک شیرینگ پک تونلی است که از POF و PVC ساخته شده است. در این دستگاه تمامی مراحل دوخت توسط چرخ خیاطی مجزا انجام می شود و اپراتور به صورت دستی محصول را قرار داده و خارج می کند.

 

  • چرخ خیاطی دستی نیمه اتوماتیک چرخ خیاطی دستی نیمه اتوماتیک

 

این مثال دوخت به صورت دستی توسط اپراتور و با استفاده از چرخ خیاطی خود دستگاه انجام می شود، سپس محصول از طریق تسمه نقاله دستگاه وارد کوره حرارتی می شود و عملیات شرینک پک انجام می شود. انجام می شود. در نهایت محصول بسته بندی شده از دستگاه خارج می شود.

 

بسته بندی تونلی تمام اتوماتیک

 

این دستگاه شامل چرخ خیاطی و کوره حرارتی می باشد و برای بسته بندی محصولات بزرگ و کوچک استفاده می شود. کاربرد این دستگاه بخصوص در کارخانه هایی که تولید صنعتی بالایی دارند و محصولات آنها در اندازه های مختلف می باشد بسیار پرکاربرد است. در نمونه دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک فقط محصول توسط اپراتور قرار می گیرد و خارج می شود و مابقی مراحل شامل مراحل دوخت، انتقال محصول، عبور از فر حرارتی به صورت تمام اتوماتیک می باشد.

 

دستگاه لیبل شرینک

 

این دستگاه برای چسباندن برچسب دور بطری ها مناسب است. عملکرد این دستگاه کاملا اتوماتیک است به این صورت که ابتدا برچسب به صورت کاملا اتوماتیک روی ظرف قرار می گیرد سپس توسط تسمه نقاله دستگاه وارد تونل حرارتی می شود و با حرارت دادن ظروف منجر به جمع شدن می شود. از برچسب ها برای پوشش کل یا بخشی از محصول مانند یک روکش شیک ساخته شده است. هوای گرم، اشعه مادون قرمز و تونل بخار برای چسباندن برچسب روی ظروف استفاده می شود.