دستگاه شیرینگ پک تونلی

در حال حاضر دستگاههای بسته بندی زیادی در بازارموجود است. اگر شما هم به دنبال خرید یک دستگاه بسته بندی هستید حتما پیشنهادهای زیادی از طرف بازاریابان این صنعت دریافت کرده اید. ولی باید با توجه به محصول تولیدی خود در انتخاب دستگاه شیرینگ مورد نظر دقت کافی را داشته باشید تا بهترین نوع را با درنظر گرفتن کاربرد آن برای خود انتخاب کنید.

دستگاه شیرینگ پک تونلی یکی از انواع دستگاههای بسته بندی است که بعنوان بهترین و قویترین نوع آنها نیز معروف است و از ویژگی های منحصربه فرد خود برخوردار است. دستگاه شیرینگ تونلی با ابعاد بزرگ طراحی و ساخته شده اند. این دستگاه مناسب کارگاه هایی میباشد که حجم تولیدات بالایی دارند و اندازه محصولاتشان بزرگ است.چرا که فیلم شیرینگ مصرفی این دستگاه از جنس پلی اتلن است و مقاومت بالایی در حفظ کالاهایی با ابعاد بزرگ و وزن سنگین دارد.

 کاربرد دستگاه شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی از یک تونل حرارتی، نوار نقاله، فن ها،المنت ها یا مشعل گاز ساخته شده است. این دستگاه به گونه ایی طراحی شده است که بتواند در تمام تونل حرارت یکسانی را توزیع کند، عمل توزیع به کمک فن های تعبیه شده در قسمت پایینی دستگاه صورت میگیرد. به این صورت که فن ها با حرکت خود و چرخش هوا به سمت المنت ها گرمای حاصل از انها را در تمام کوره پخش می کنند.  دستگاه شیرینک پک تونلی برای شیرینگ کردن بسته ها و کارتون های بزرگ مثل باکس های آب معدنی، بسته های سیمان، کارتون های حاوی قطعات خودرو مناسب است.

کارکردن با دستگاه شیرینک پک تونلی بسیار آسان است. در ابتدا محصولی که برای شیرینگ کردن  در نظر گرفته شده درون دستگاه قرار میگیرد. دور تا دور آن با نایلونی از جنس پلی اتیلن احاطه می شود. با وارد شدن به تونل حرارتی گرمای درون کوره باعث ذوب شدن شیرینگ و جذب آن به محصول میشود.

ویژگی های دستگاه شیرینگ پک تونلی

از مهم ترین ویژگی های  شیرینگ پک های تونلی می توان به  مقرون به صرفه بودن آنها اشاره کرد. شیرینگ  های تونلی در مدل برقی دوازده کیلو وات و در مدل های گازی سه کیلو وات انرژی مصرف می کنند. به منظور سهولت در جا به جایی چرخ هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

رنگ استاتیک دستگاه آن را در برابر ضربه مقاوم می کند. دستگاه های شیرینگ تونلی  مجهز به تیغه دوخت آلومینیوم سه لبه نیز هستند. سیستم گاز هوشمند و قابلیت کنترل کردن درجه حرارت از دیگر وِیژگی های این دستگاه های بسته بندی است.